Dear clients, as from 14.03.2018, your internal payments, i.e. payments from/to accounts with the Bank, including payments to cards credit sub-accounts etc., from/to denar and foreign currency savings deposits, FX market for individuals up to 5.000 EUR etc., will be realized as of the current date from 00:01 to 23:30 from Monday to Sunday, except January 01.

Symantec

Komercijalna Banka engaged Symantec to conduct an external Network Penetration Test, focused on hosts, devices and "Internet Banka" application reachable from the Internet.  The purpose of the engagement was to identify and prioritize the potential areas of security vulnerability in public facing infrastructure and application and to provide recommendations derived from this consulting engagement.

Некстсенс

Некстсенс изврши тестирање на безбедноста на Интернет банката преку т.н. “penetration testing” од Интернет со цел идентификација на потенцијалните слабости на системот и изготвување на препораки за нивно отстранување. Апликацијата за Интернет Банка, во тестираната верзија и конфигурација, претставува високо безбедно апликативно решение кое ги спречуваше сите до овој момент познати методи кои напаѓачот може да ги искористи со цел да добие неавторизирани информации.

User Name



Password



 
Technical support for Internet Bank:
phone: 3296-800 (select 2)
(08:00 - 19:00 Mon-Fri, 08:00 - 14:00 sat)
E-mail: support@kb.com.mk